ای اشک ..........
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

سه شنبه 17 دی 1392
ن :

ای اشک ..........

سلام .....

 

          

 

ای اشک مَرا دریاب

در قحطیِ بارانی ...

لَبریز زِ بارانَم

ای اشک تومی دانی .....

با لحظهء بی مهری

یک عمر سَفَر کردم ...

عاشق که شُدَم بَرعشق

دانسته خَطَر کردم .....

هر پیچک پیچیده

بر شاخه که پا بَرجاست ...

هم روحِ من و هم توست

آغازِ نمازِ ماست .....

یک ثانیه با لمسَت

بَرتَر زِ همه دنیا ...

خیس از تو نه تنها ابر

هم بَستر و هم دریا .....

چون سجده کنم بر تو

پیشانیِ من بوسی ...

پایانَ نمازِ ما

آه از پیِ افسوسی ...!!

 

" ه.م غروب "

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دل درد غروب , " ه, م غروب " , ای اشک , بن بست , راه آسمان , نماز , پیچک , دریا , سجده , عشق , خطر , سفر , باران , ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.